bästa frisören



(fick redigera bort färg från bilderna, jag ser lite väl rödsvettig ut...)

Sanna gjorde ett bra jobb som vanligt! :) äntligen lite fräscht burr!

började dagen med lite sol på altanen  hemma hos mamma & pappa.
dom är på semester så jag var helt ensam... ett tag iaf!
helt plötsligt står grannarnas son Anton på grusplanen

Emma: Hej Anton, är du ute på promenad?
Anton: Nej jag ska leka här

jaaahopp....
nu vet han vart bilarna är & han leker stilla med sig själv så det var bara kul!
han städade noga efter sig också & sa Hej då innan han gick.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du sånt fint självfall???

2009-08-06 @ 22:44:17
Postat av: Lisa

btw... Anton är ju bara föör skön!!! haha

2009-08-06 @ 22:45:30
Postat av: Emma

nej nej Lisa, det är lite fusk också! men dom flesta lockar är mina egna! :)

Postat av: Frida

Det är bra flickor på Art of Hair oxå..ett litet tips.

2009-08-16 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback