Den lilla svarta




När man inte har köpt något nytt till fest får man ta till säkra kort!
En svart fodralklänning kan aldrig bli fel, om man inte har en
bullmage som jag. Men det kan lösas med ett välplacerat skärp!
(Nej jag är inte tjock jag vet!! Men jag vet mina vinklar därför kan
jag dölja putet genom att fota framifrån!)
Nu bytte jag iof strumpbyxor till helsvarta & håret blev lite mer
uppsatt men ni får en liten försmak iaf!
Ja just det, det är julfest hos Marina som står på schemat ikväll,
vilka som är där vet jag inte men det kan inte bli annat än bra!
Ante är på julbord med rautan så vi ska nog låta bilen stå imorgon!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jäklar vad snygga ben du har!



tack för de söta orden!

Ja jag försöker vara med båda fötterna på jorden och den dagen jag inte har det så hoppas jag nån klappar till mig..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback