För jag har inga lyxproblem..


Sitter & letar kläder på internet till jul & nyår. Jättekul... om man hittade
något i vettig prisklass som man vill ha på sig! Eller att man faktiskt visste
vad man ska göra jul & nyår, kanske inte ens behöver nya klänningar?
Jag är nog sämst i världen på att bestämma mig. Tyvärr är karln precis
likadan vilket innebär att vi ständigt står & trampar. Först hade vi bestämt
att skita i juldagen på hotellet i Finspång & bara ha det soft med familjen.
Sen dök det upp en grymt kul förfest & jag vill ju inte missa häng med
sköna brudar! Men å andra sidan orkar jag inte med hetsen kring jul, jag
har mitt första jullov sen gymnasiet, har alltid jobbat runt jul, till & med
själva julafton! Efter allt som har varit vill jag bara ha lugn & ro. Åh vad
jobbigt det ska vara!

Vad det gäller nyår vill jag bara komma med den där perfeka idén & dra med
mig lite skönt folk. Men jag har inte den perfekta idén. Jag måste sluta
vänta på att andra ska styra upp saker, börja ta egna initiativ. Nyårslöfte?

Usch, jag är nog nordeuropas tråkigaste människa just nu! Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Juldagen är överskattad. Förra året hade Henrik och jag filmmaraton under juldagen, hur skönt och mysigt som helst!

2009-12-07 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback