Glad fast ändå för jävla besviken!


Givetvis vann min Erik! Wii! Jag började nästan grina, hade det inte varit
för mitt överjävligt härliga sällskap hade jag bölat som en barnunge!

MEN! HALLÅ? Varför har inte Erik berättat något om flickvännen? Jag blev
jätteledsen & svartsjuk ju! Det är inte okej att gömma henne under hela
Idol & sen mitt under det största momentet i tv-historien dra upp henne på
scen. Mina drömmar dalade i takt med confettin från taket.

Nej jag får ställa mig & baka & drömma om mitt romantiska moment som
SKA komma någon gång...


Nähäää.. om man skulle leta reda på några stjärntomtar imorgon?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med dig helt och hållet! Det har ju t.o.m snackats om romanser mellan erik & tove!? :P haha, men jag lider med dig emma! ni två skulle se bra ut tillsammans! hehe

2009-12-12 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback