I know this.. I think..




Tenta i morgon, den enkla av de två stundande. Jag tror jag har
den, lite finslipning nu i nåra timmar så sitter det! Kör all in i några
timmar till så att jag med gott samvete kan unna mig födelsedags-
firande av Fröken Martinsson! Tenta nummer två funderar jag inte
ens på idag, det blir morgondagens eftermiddagsprojekt & även
hela onsdagen & torsdagen. Kuul. Men sen gott folk är det jullov
för hela slanten!

Helgen som skulle ägnas åt plugg blev inte fy skam! I lördags kom
mor, far & Hääänni (en äkta stjärntomte!) på hemmagjrod plankstek
& gino. Det gjorde att halva dagen ägnades åt storstädning &
storhandling eftersom karln jobbade. Igår hade jag mest telefon-
konferenser med diverse människor innan vi såg Luciatåget & konserten
i Hedvigs kyrka, tack svärmor för uppstyrningen & sällskapet!

Jaha, det var dagens första paus (började vid 8:30) så nu äre på´t
igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Herregud Emma vilken disciplin! Jag får ju skämmas i jämförelse med dig! :P haha.. nevars.. hade iofs höga förhoppningar på Ie-tentan innan allt bara blev bajs så att säga.. men nu nöjer jag mig med ett G faktiskt! När allt kommer omkring så betyder ju inte Vg allt såklart, skolan kommer alltid i andra hand.. Jaja, lite sentimental kommentar :S Men som sagt, du är duktig du tjejen! ;)

2009-12-14 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback