Nytt år, nya möjligheter..


Plats för årskrönika?
Det här året åker rätt ner i sopnedkastet tycker jag.
Ett jävla pissår & jag förväntar mig ett 2010 utan obehagliga överraskningar.

Det enda riktigt roliga som har hänt är att jag kom in på en drömutbildning &
är redan på god väg. Vidare träffade jag ca 30 helt underbara människor som
utgör min klass. Mest värd att nämna i dessa sammanhang är ju en viss fröken
Dyverfeldt som berikar mina dagar igen. Annars har jag opererat rumpan, åkt
till London, insett att familjen alltid ställer upp. Ett hedersomnämnande till syster
& våra idolkvällar, snart börjar Let´s dance!

Sen kommer jag inte på något mer!


Det nya året ska firas in hos Veronica & Erik tillsammans med Johan & Linn.
Det vankas god mat & trevligt sällskap! Först ska vi försöka oss på nyårspromenaden
här i Norrköping, just nu ser inte vädret helt lysande ut!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad du är SÖT och såklart är det ömsesidigt! Lets go år 2010, ALL IN!

2010-01-01 @ 11:01:16
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR!

2010-01-02 @ 13:54:57
Postat av: Syster

Let´s dance it is, varje fredag bokad till finalen! ;)

2010-01-02 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback