bakismåndag?!




jag känner mig bakis idag. inte igår, idag! väldigt udda. och då ska jag kanske
säga att det inte var jag som spydde eller sov på golvet i lördags. inte jag.
känns som om jag har gått i knäcksmet hela dagen, huvudet är som gröt
& jag vill ha allt som är onyttigt. inte för att på något sätt klanka ner på Antes
chili con carne men jag hade lätt kunnat smälla i mig en påse ostbollar till
middag! ändå lite skumt, hade varit bättre att vara bakisseg igår när mamma
bjussa på finkött & sen chokladfondue till efterrätt! hähä. doppa frukt i
smält choklad är lyxigt & supergott! min mamma är bäst!

nu blir det iaf  "How I met your mother"-marathon. kanske hinner med nåt
avsnitt av Futurama också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback