mycket bättre


idag var inte jobbet lika pissigt, snarare tvärtom! jag fick en dammsugare
av min chef. en kaka alltså, inte en riktig dammsugare (även om det
fakftiskt hade varit bättre, våran suger (inte) ).

har precis kollat klart på bröllopsavsnittet av "How I met your mother" &
nästan gråtit en skvätt. det är som när man ser barn, då spelar
äggstockarna bongotrummor där inne. när någon gifter sig slår hjärtat
donkey kongas... typ. ååh. Donkey Kongas, vilket jäkla spel! flashback
från sommaren 2004!


så summan av kardemumman. jag vill gifta mig.. typ! vad är föresten
kraven när man vill byta efternamn vid bröllop? man får inte döpa sig
till Emma & Andreas Hasselhoff va? vi får nog komma upp med en
plan B...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback