NO FUCKING WAY!




är snart klar med boken "Låt den rätte komma in". Ante föreslog att vi skulle se
filmen men efter att ha läst boken finns det inget som kommer att få mig att
se den! i helvete heller! uäk,blä! jag mår illa av boken. även om den inte är
läskig hela tiden så är den fruktansvärt obehaglig! jag kan ju inte ens se
Scream-filmerna utan att skita ner mig!

ska läsa lite recensioner om filmen nu & se vad andra tycker.


uppdatering:
filmen har 8.2 på imdb! schiesse, inte illa! sen för er som har trauman från
"Ika i rutan" som barn så är det hon som spelar Virginia. Per Ragnar spelar
Håkan, kan inte tänka mig någon som skulle göra den rollen bättre!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Filmen är helt fantastisk! Trodde inte att den gick att göra så bra som boken och det lycka inte helt men det är med stor sannolikhet den bästa filmen som är baserad på en bok, iaf som jag har sett. Slutsats, gör som din sambo vill, för en gång skull!:-) Kram

2009-02-10 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback