vad händer om jag fokuserar?


för ett tag sen gjorde jag högskoleprovet på internet. det finns versioner
från tidigare år utlagda på deras hemsida. jag testade 2004 & fick 0,6.
kanske inte ett jättebra resultat men med tanke på att jag gjorde det på
ca 1 timme så måste det räknas som godkänt iaf!? undrar hur det skulle
gå om jag gjorde det på riktigt, med rätt tidsgränser & utan en tv i bakgrunden?

nu kommer jag inte att få veta det på ett tag då jag inte kan göra högskoleprovet
i vår, kanske blir i höst istället...?

nu är jag trött, deppig & kissnödig. livet kunde vara bättre!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tyvärr blir proven svårare och svårare för varje år. Har gjort det 2 gånger nu och ska göra det igen den 28 mars...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback