finally!


äntligen lite sol på min bleknande kropp! ja inte idag då.. men igår!
började med en promenad ut till Ingelsta på 45 minuter (fråga inte..)
sen ringde Limpan & frågade om jag inte ville följa med dom ut till
Mårängens Camping för lite sol & bad! OM JAG VILLE! klart! så dom
var snälla & hämtade upp mig på Maxi. till slut blev det jag, Linn,
Johan, Marina, Jennie, Linns bror Niklas & hans kompis! very niice!

pressapressapressa som Jennie sa! haha!

på kvällen klädde Ante & jag upp oss för en hamburgertallrik på
Fräckas & Harry Potter på bio. myyycket trevligt om det inte hade varit
för en jävla huvudvärk mitt i alltihopa. sen höll jag på att störa ihjäl mig
på ungfan som satt bredvid mig. jag får inte säga varför, för man får inte
mobba barn har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback