hur ska detta firas?




Ante är klar med skola, jag kom på min. detta måste ju firas eller hur?

imorgon är jag ledig. då jävlar ska det pressas på Ramstorpsbeachen!
1½ vecka kvar till semester dessutom, hoppas solen håller i sig!
annars en rätt tråkig period nu. trött på jobbet, ska bli skönt att komma
därifrån faktiskt.

från det ena till det andra. hur fan gör man med medlemsskap i facket &
a-kassan när man pluggar? vill inte betala 300:- i månaden när jag pluggar
(vilket iof är billigt med tanke på att jag betalar det dubbla nu). nån som är
bra på sånt? är det bra att vara med i a-kassan när man pluggar??

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till utbildningen! Man kan fortfarande vara med i facket när man pluggar, men utan att betala svindyra pengar varje månad! Tror de flesta har en liten summa för alla studerande! Så du kan lugnt fortsätta! :) (Nej, jag är inte med i något fack, men känner folk som är! :))

Postat av: Malin

skulle inte rekommendera att gå ur akassan. Dock kan du gå ur facket utan att det påverkar ersättningar och så vid arbetslöshet.Men som adnra malin skrev så tror jag att de sänker summan vid studerande. Kram

2009-07-02 @ 13:27:24
URL: http://malinfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback