kajakpaddling i Hunn







vårat "hotellrum" för natten


det var fan jobbigt att paddla! har ont i armarna! haha!
vi började i fredags kväll med en tur på ca 2 timmar innan vi hittade en
perfekt tältplats. tyvärr var den upptagen av vad jag tror var tyskar. tyskarna
ville mer än gärna att vi skulle tälta med dom, det tyckte jag lät lite  väl
skumt & började fantisera om att dom var mördare. jaja, vi fick helt enkelt
paddla till andra sidan av ön (som om tyska mördare inte skulle kunna gå
500m genom skogen...).
sen gav vi oss i kast med tältet. nog sagt om det.
kvällen bestod av mat, ostbollar & kortspel i solnedgången. feeejnt!
sova i tält gick över förväntat, jag blev ju inte mördad (Ante fick sova ytterst,
man vet ju aldrig). först frukost, sen packade vi ihop allt & paddlade i
cirkus 2 timmar i motvind. sen sa mina armar NEJ.

Kommentarer
Postat av: Anders

Kolla länken. Ni hade nog tur som klarade er ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback