åångest


jag ska ju som bekant på bröllop i sommar. det innebär att jag måste ha en
ny, fin klänning! köper jag en nu finns risken att jag inte är sugen på att ha den
när det väl är dags (i slutet av augusti) eller så blir jag så sugen att jag använder
den till midsommar. men när det väl är dags kanske det inte finns några fina &
somriga klänningar kvar eftersom höstgrejerna har kommit då & allt sommar
är utreat. fan vilka problem jag har!

i ren panik la jag bud på två klänningar på Tradera. en i typ ljus guld (jag som inte
klarar av guld, har dessutom BARA silversmycken) & en champanjefärgad (är inte
det samma sak som vit, alltså färgen man inte får ha?).

ja ni ser, fy fan vad jobbigt mitt liv är, någon som vill byta?

Kommentarer
Postat av: yster syster

oj vad ska kristian ha på sig??? :)

2009-06-03 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback