midsommar i Göteborg



 
vi lämnade ett soligt Östergötland & åkte mot detta...




vi började med bubbelvin på hotellet innan vi tog en snabb runda på stan.
vi hade rum på Elite Park Avenue mitt på Avenyn så det var grymt läge!
sen planerade vi för en kväll på Liseberg, då började det ösregna så vi
avvaktade lite & hängde i hotellets spa så länge. pool, ångbastu & grymt
sköna duschar! det var skönt som fan att sitta i poolen (30 grader varm) &
kolla på folket i regnet utanför!





sen klarnade det helt plötsligt upp så det var bara att fixa sig & dra till
Liseberg för lite åkande. jag insåg snabbt att jag börjar bli som min mamma.
jag är feg som fan när det kommer till karuseller nu för tiden! vågade
nästan ingenting! jag tog mod till mig för ett varv i Balder iaf, annars åkte
jag bara dom lite "lättare" attraktionerna. jag nöjde mig med att fota när dom
andra tre åkte läskigare saker! :)








Johan frös lite efter Flumriden! hahah! inte så smart att åka kanske,
det var bara 13 grader varmt ute!



ingen choklad...


efter Liseberg gick vi tillbaka till hotellet för uppfräschning & lite mer dricka.
sen gick vi till ett asskönt ställe, Dancing Dingo! går du dit som tjej & går
hem ensam så måste det vara något allvarligt fel! till & med Ante blev
uppraggad av en kille!

midsommardagen blev det hotellfrukost & ännu mer häng i spat innan
hemfärd!

Tack TJ & Limpan för en grymt kul midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback