Twilight-serien (spoiler alert!)


nu har jag också sett trailern till nya "Twilight-filmen". jag hoppas att filmen
är 100gånger bättre än boken! jag är inne på tredje nu & funderar allvarligt
på att skita i att läsa klart den. första boken var bra, sen spårar det ur totalt.
Ante har läst sista boken nu &
han har hört att det har startats ett uppror på
Amazon.com
där man uppmanar alla att lämna tillbaka sista boken & få
tillbaka pengarna så att författaren inte tjänar några pengar på den för att den
är så dålig.
det är så jävla mycket moralpredikan i böckerna. själva huvudstoryn är ju bra
men det är allt runt omkring som förstör.

update: läste precis vad som händer i sista boken på Wikipedia. aldrig i livet
att jag läser sista boken! hahahahaha! det är bara för mycket!


böckernas grundpelare: inget sex före äktenskapet (man blir gravid vid första sexet),
abort är fel men att åtrå små barn är okej! häääärligt!




förlåt alla vänner som gillar böckerna, men jag klarar bara inte av det! :)

Kommentarer
Postat av: Tina.

Jag har varken läst eller sett. Men det här låter ju helt galet, haha.

Hur faan kan dom vara så hyllade undrar jag..

Postat av: Tina.

Det ska jag göra :)

2009-06-03 @ 20:05:21
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com
Postat av: Jannike

Tack så mycket, Emma!

Dock håller jag inte alls med dig ang. böckerna. Jag är såld ;) Nyss påbörjat tredje!

2009-06-03 @ 20:40:28
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback