sista dagen


det ska INTE bli skönt att komma hem till fucking-jobb. måndagsångest!
något som däremot ska bli skönt är:

- att duscha läääänge, när jag vill & alltid varmt
- att slippa hundhåren
- att raka hela kroppen
- att packa undan vinterkläderna efter tvätten (jag räknar med vår nu)
- att sova i en stor säng med skön madrass (vi har delat på en 90 säng)
- att se alla mina program på TV


nu ska vi äta finmat i mjukiskläder innan "Robinson"-premiären. vi har
mycket alkohol kvar så det blir en fin kväll det här om det inte vore för att
jag börjar bli orolig för mitt balanssinne. jag mår tokilla av att åka bil &
jag mår till & med illa av att åka skidor! herregud..! det kan ju bero på att
Henrik är magsjuk så att jag tror att jag ska åka på det, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback