tre dagar kvar




tre jobbdagar kvar sen är jag ledig i 10 (TIO!!!) dagar! har varit en riktigt
jobbig helg, jobbmässigt alltså. tokmycket kunder varav 50% saknar allt
vad medmänsklighet & hjärna är. nävars, inte riktigt så illa kanske.. men när
en skokund tar två timmar blir man lätt stressad & frustrerad.

i fredags såg vi på "Män som hatar kvinnor". bra men obehaglig film. inte
lika bra som boken givetvis. Peter, Sanna, Mercan & Sara joinade oss
på bion. trevligt även om man kanske inte hinner umgås & prata så mycket
på bio.

igår åt vi spännande mat här hemma (fläskfilé med pepparchips &
champinjonsoppa) & hängde med systeryster framför andra chansen. tycker
att det var helt rätt att Caroline af Ugglas gick vidare, däremot saknar jag
Amy Diamond, vad hände liksom? Star Pilots har jag irriterat ihjäl mig på
eftersom den liknar tre andra låtar, kopia rakt av!

idag åkte vi hem till mamma & pappa efter jobbet för lite planering av
fjällen. Ante & jag ska ha hand om Mexikansk afton. tacos & tequila! Si si!
jag ska även handla smör & bröd.

trevlig söndagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback