förtydligande


Postat av: Sara

ehh.. snacka skit om andra tjejer känns så värst hälsosamt...?

2009-05-20 @ 11:54:40

nu var inlägget inte helt seriöst menat. vad jag ville poängtera lite skämtsamt
var att vi gör sånt som jag vanligtvis gör med tjejkompisar. vi tjejer är ju bra
på att snacka skit om varandra eller hur? snacka skit om andra låter kanske
lite drygt men jag kan ändra det till "skvallra om andra tjejer" om det låter
bättre? i vilket fall som helst så var inlägget om mig & Ante skrivet med humor
som så mycket annat i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror dom flesta förstod det :-) jag tyckte det var ett väldigt fint inlägg med en skämtsam ton, jag gillar din blogg och din humor :D

2009-05-20 @ 20:28:55
Postat av: Sara

Jo du brukar ju som sagt skämta en del så visst borde jag ha förstått det! Men nu har vi rett ut det iallafall & ni verkar passa alldeles utmärkt ihop, du & ante! :D

2009-05-20 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback