innan olyckan




lördagskväll. grillning & trevligt sällskap. det slutade med att jag gjorde
något som man absolut INTE får göra. jag spiller rejält med rödvin på
svärmor & svärfars vita tapet, som inte går bort! har aldrig skämts så
mcyket i hela mitt liv! på kvällen låg jag & funderade över  vilket som var
värst, detta eller att totalkvadda pappas nya bil... det slutade med dött lopp.
tur att man har snälla svärföräldrar som inte blev jättearga.
fy fan vilken tabbe, men jag ska iaf bekosta ny tapet & målarn som ska
sätta upp det, det är det minsta jag kan göra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag köpte en svinbra ta-bort-rödvin-penna på typ Lindex eller nått,vet dock inte om den tar bort rödvin från tapeter men den tar bort från kläder skitbra även efter alla 100 misslyckade försök.Värt å prova iallafall..

2009-05-04 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback