inte många måsten men många "borden"


jag borde föra över pengar till kontot inför London
jag borde städa badrummet
jag borde lacka köksstolarna
jag borde bädda rent i sängen
jag borde dammsuga
jag borde börja packa eller i alla fall skriva en packningslista
jag borde duscha

det enda som är riktigt akut är väl den där duschen så det får jag väl kanske
ta tag i. allt det andra lägger jag på morgondagen. jag kom hem från jobbet
full av energi att ta tag i allt på listan men när jag klev in i badrummet & fick se
att karljäkeln stängt av tvättmaskinen & öppnat luckan, men inte hängt tvätten.
varför? då orkade jag inte kirra mer än baguetter med saltgurka (Guds bästa
uppfinning).

Kommentarer
Postat av: Frida

Då borde fan Ante,få som straff att städa badrummet,bädda nytt MEN oxå sätta över lite av sina pengar till ditt Londonkonto :)

2009-05-05 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback