Innan dom är massakerade




Dessa skor känner jag stor kärlek till. Skor i överhuvudtaget är
kärlek. Med CSN blir det inte mycket kärlek tyvärr. Dessa pjux
kostade dock inte många kronor & jag har faktiskt en regel för
just högklackade skor, dom får inte kosta för mycket. Varför då?

Jo, p.g.a Norrköping. Norrköping=Drottninggatan=Kullersten=
massakerade klackar. Tekniken att "gå på tå" över kullerstenen
funkar vid promille 0 & inte lika bra vid promille över 0.
Men å andra sidan, vad gör det om 100 år? Då har jag köpt nya
skor flera gånger om!

Kommentarer
Postat av: Äm.

Jag vet vad du menar.. Hela Varberg består ju av kullersten..!

Postat av: Syster

Man går inte säker någonstans, igår fastnade jag i gallret utanför dörren...såg inte så smart ut när jag stod o ryckte i försök att komma vidare, fick vrida på ett konstigt sätt och luta mig bakåt innan klacken lossnade...;)

2009-11-08 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback