No math-head! ;)



Har precis räknat en jäkla massa skit som medellagervärden, glidande
medelvärden, beställningspunkter, exponentiella utjämningar, Wilson-
formler, partiformning, ABC-analyser m.m. Någon som är avundsjuk?
Min hjärna är inte gjord för matematik tyvärr, den var det fram till 2:an
i gymnasiet då den säckade ihop totalt, fanns väl roligare saker att plugga
på antar jag. Nu måste jag anstänga mig lite extra i jämförelse med flera
av mina klasskamrater, hårt men samtidigt kul, det är ju det här jag vill!
Nu har jag suttit non-stop i nästan 3 timmar & huvudet är totalt mosigt.

Tur att det är "freeeedags myyyyys" idag! Haha! Som det ser ut nu så ska
vi ut & käka någonstanns & sen blir det bio, "Luftslottet som sprängdes"
med några vänner!

Förresten ska jag iväg på trevligheter på söndag också! Systeryster &
jag drar till huvudstaden för lite julmarknad (om det inte regnar), lite
shopping & sen avslutar vi kvällen med Globen Horse Show! Pattperfa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du om du vill ha tips på bra present till mig så vill jag ha en svensk/engelskt och engelskt/svensk ordbok :o)

2009-11-27 @ 17:26:59
Postat av: Malin

Ja då blir det lite svårt..Blir en dyr kjol om inte annat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback