Roligare saker har hänt..


Fy fan. Vaknade runt 06 imorse med tokont i magen & mådde sjukt illa.
Jahopp. Tog inte många sekunder innan det var dags för toaletten. Båda
vägarna... Det rann så att säga både upp & ner. FAN-tastiskt... Mådde skit
hela morgonen, ont i magen & vidare toalettbesök. Ett glas Resorb senare
sov jag en stund & nu mår jag prima igen, har till & med ätit en macka!
Resorb är fanimej det bästa som hänt mänskligheten!


ps. Morfar skickade just ett sjuuuuuuuukt roligt sms! Haha! Gubben har
humor!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du kan ju inte trycka i dig hela godisväskan på en gång och tro att du ska må bra! :-)



Krya på dig. Kram

2009-11-20 @ 14:08:11
Postat av: Jenny

Stackare! Alltid lika jobbigt med magsjuka! Vi tror vi är färdiga med inlämningsuppgiften nu.. Gjorde den två gånger för den första blev fel :( Andra gången tog det bara 30 min :) Så om jag eller Petra sitter med dig och Robin så kommer det gå av bara farten! Men de där jäkla ritningarna får ni allt göra själv! Du ska se våra, så nedrans fult! hehe

2009-11-20 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback