Ständigt röda siffor..


Vårat matkonto sinar på tok för fort varje månad, I don´t get it!
Vi äter väldigt odyrt, storhandlar, planerar, fryser in, äter sällan
ute osv. Tyvärr används väl kontot till allt som är gemensamt &
därför rasar det iväg ibland..

Ikväll har jag iaf varit duktig (efter att ha legat golvad med huvudvärk
hela eftermiddagen). Jag har marinerat kycklingfiléer som ska ätas till
lunch imorgon. Allt för att slippa slänga matlagningsyoghurten. Nu ska
det sparas! :)

Föresten ska ni få ett grymt tips på kall sås till panerad fisk:
-Gräddfil
-Majonäs (lätt för min del)
-Bostongurka
-Salt & peppar
Supergott till fiskpinnar, potatis & en sjujäkla massa ctiron!

Kommentarer
Postat av: Petra

Mitt konto sinade när jag köpte ostsåsen till vegetariska lasagnen! Där finns det slantar att spara!

2009-11-11 @ 15:59:49
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så jättemycket för gratulationen!

önskar dig en finfin torsdag!

kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback