Underbar söndag!




Saknar tyvärr helt bilder från Horse Show då min lilla kamera inte
tog några höjdarbilder där inne. Men en jäkla härlig utter från Skansen
är inte illa? :) Grymt sött djur!

Skansen var mysigt som vanligt, inte för kallt! Det som sitter kvar
mest i mig idag är ändå ett shownummer från Globen. En kvinna med
en häst, fyra Bordercollies & fyra getter. Går inte att förklara, det
var helt grymt!

Idag är det dock vardag igen, det innebär plugg hela dagen med
ett eller annat avbrott för en knäck & en lussebulle! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var det inte en man med häst, getter o bordercollies????

2009-11-30 @ 20:08:59
Postat av: Frida

Jag var på Stockholm horseshow när Milton visade upp sig för sista gången..jag får fortfarande rysningar bara jag tänker på det :)

2009-12-02 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback