Att vara förälder måste vara det jävligaste jobbet!




För jävlar vad beroende man är av dom! :)
Det ramlar alltid in en massa snyltande snorungar som bjuder in
sig själva på mat (minst tvårätters), utnyttjar huset (som dom
flyttade ur för lääänge sen) & stökar ner. Synneligen otacksamt
jobb det där med att vara förälder, tur att mina är snälla! ♥

Nu är mitt huvud totalt jävla mosigt av allt pluggande. Lägger nog
av för dagen & tar en dusch (tvätta bort Unos förehavanden i mitt
huvud!). Ikväll blir det lördagsmys i Röda Stan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vore livet utan er???? Jag älskar er!!!

Tänk va trist om ni inte åt när jag bjuder.

Längtar redan! Mamma

2009-10-03 @ 15:58:14
Postat av: Anonym

Vad vore livet utan er? Jag älskar er!!!!

Tänk va trist om ni inte åt när jag bjuder!

Jag längtar redan efterer! Mammma

2009-10-03 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback