Glamouröst en torsdag




Ärtsoppa & pannkakor! Är det torsdag så är det. Det är (faktiskt)
Ante som har lagat mat idag. Det är lyx. Å andra sidan har han
inte gjort mycket vettigt idag & jag har pluggat från 9-15 helt utan
avbrott så det var inte mer än rättvist tycker jag. Känner mig
faktiskt ganska haj på första tentan som är nästa fredag. Den ger
mig inte ont i magen alls faktiskt, har repeterat så många gånger
att OM-funktioner & LETA RAD-funktioner borde sitta rätt bra vid
det här laget. Vi hoppas det iaf.
Sen har vi den där mastodonttentan i Företagsekonomin där jag
är mer eller mindre helt lost. Men det är bara att bita tag i för jag
får inte misslyckas, jag orkar inte misslyckas! Det är bara att
försöka slå bort allt annat ur huvudet, spökena får vänta.

Nu SKA jag ha massage, ryggen är totalpaj efter en hel dag framför
datorn!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blir verkligen helt peppad av att läsa ditt plugg-inlägg! :) Känns bra eftersom jag hittils inte haft någon motivation till att plugga.. Gjorde word delen på övningstentan igår. hur lätt som helst! sen skulle jag börja med excel delen, det tog stopp direkt! Får börja om idag, när fredda har åkt till jobbet! ;) Hoppas du får en skön helg, du kan med all rätt lägga itn åt sidan och bara njuta av ledigheten! det kommer gå skitbra på tentan, det är jag säker på!! :D

2009-10-23 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback