Håll i hatten


Idag har jag lagat raggmunk & bacon efter mattips från... bambambam...
PAPPA! Tommy Nils Olof Nilsson är nog den mest potatisälskande människan
på denna jord så när han säger att pulverraggmunk faktiskt är gott så kan
man inte annat än lita på gubben, han är ju trots allt uppväxt på raggmunk.

Annars har jag hunnit med att plugga på biblioteket, laga lunch, storhandla,
baka limpa & 18 tekakor + att jag under tiden torkade ur kökslådorna & skåpen.
Helt enkelt: FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja Emma, helt enkelt skitbra! :)

2009-10-05 @ 20:19:44
Postat av: Frida

Jag vet inte om bra är det rätta ordet,snarare mer´..över ambitös :) adhd kanske? ;)

2009-10-06 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback