Jag belönar lathet istället




Jag överlevde den muntliga presentationen! TJOHO! Dock
förtjänar jag ingen belöning med tanke på att jag belönade mig
med en godispåse i söndags efter att ha gjort absolut ingenting.
Jag öppnade inte en skolbok under helgen. Skitbra gjort!

Vi sitter & kollar på bilder från fjällen förra året & London i våras.
Jag skriker "fy fan vad kulturellt" om varenda Londonbild tills vi
kommer fram till bilderna på penisstatyer & alla bilder som jag
har tagit på mig själv. Vet inte varför jag kände ett visst tvång att
fota penisar på statyer, det var väl helt enkelt det mest intressanta
på det muséet....?!
Fjällen är inte lika kulturellt, det är mest långkalsonger & extremt
söta hundar. Om ni undrar varför vi kollar på just dessa bilder så
är det för att vi rensar ur en av våra gamla datorer som ska
kasseras & vi måste ju checka att vi inte missar nåt. Jag dör om
några bilder försvinner...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback