Kärringjävlar


Ja vi var faktiskt ensamma på Gekås igår - om man räknar folk med
vett! HerreminskapareJesus&hansmorsa. Vi slapp köa men väl inne var
det en hel del människor, dock tyckte jag att det funkade ändå.
Billigt blev det också, nästan pinsamt!

Mamma satt bak i bilen på vägen hem & när vi närmade oss Linköping
sträckte hon sig fram & petade lite på mig & sa försiktigt:
-Emma, vi är vid Linköping nu så det kanske är dags att vakna till...

Vet inte om jag var ovanligt tyst eller nåt för jag hade varit vaken sen
Smålandsstenar ungefär!

Nä hörni, sånt här har jag egentligen inte tid med, tentaplugg som fan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hittade du för fynd? Jag börjar verkligen att få ångest för tentan nu.... Bläää

2009-10-28 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback