Några djur har passerat hjärtat




På måndag ska jag hålla ett litet föredrag på Affärsengelskan inför
klassen. Hej nervositet! Ämnet är fritt & därför tänkte jag ta något
jag kan ordbajsa om, mina djur helt enkelt. Djur som har kommit in
i hjärtat & stannat där för alltid. Tänkte hinna med lilla Vera på
bilden (lammet) men jag ordbajsar så bra om Mr Pomeroy & Pompe
så det finns inte tid till ett litet flasklamm, även om det inte är allt
för vanligt att ha ett lamm inneboende i huset! Tyvärr lever ju inte
djur lika länge som oss människor så alla djur jag haft är döda nu,
men det viktigaste är att dom alltid finns i hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är himla synd att inte våra djurkompisar får leva lika länge som oss :(

2009-10-09 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback