plats för fula ord


***** ***
Jag brände pajen som jag skulle fixa till kvällens trevligheter. Tror att
den är ätbar ändå. Ni som känner mig väl vet hur arg jag kan bli när
det inte går perfekt i köket. Jag vill vara en perfekt husmor vilket
ständigt misslyckas. Man kan tycka att det är dags att ge upp snart, det
ska jag nog också. Kommer aldrig att bli mer än medelmåtta "köttfärsås
& spagetti"..

Kvällens trevligheter då. Jag vet inte vart de utspelas eller vad vi ska göra
men jag vet att det ska ätas! Kräftfest fast med mestadels annan mat!
Det är Marina som styr upp det hela så jag tänkte att jag kanske skulle
höra av mig till nån snart så jag blir lite mer upplyst! Kan ju vara bra att
veta vilket väderstreck vi ska styra bilen åt iaf! :)

Klädkoden är iaf någonting mellan galaklänning & mjukisbyxor enligt Linn.
Det ska nog kunna lösas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback