Tokshoppat





Typ i alla fall! Vi grävde fram tummarna ur våra rövar & röjde på
vinden. Jag har alltså vindsshoppat! Hade helt glömt bort alla godbitar
som jag packade ner i höstas: spetsar, rutigt, klackar, paljetter, renar,
stövlar, stickat, kostymbyxor m.m. Herregud vilken bra smak jag
hade förra året!

Vinden i sig då.. innan var det stört omöjligt att ta sig in utan att ha
sönder någonting. Nu är det tömt på allt jävla skit & det känns så skönt!
Hyllor, gamla telefoner (hur många telefoner kan ett hem som saknar
hemtelefon samla på sig? svaret är 4), en matta, soffbord, datorbord
..... OCH (vågar nästan inte skriva det här) våran studentmössor! Får
man slänga studentmössor? Mitt resonemang var iaf att vi aldrig kommer
att ha dom framme & att spara på saker bara för att ta fram & titta på
när man röjer känns liksom inte vettigt?! En riktigt I-landsprodukt!

Sen hittade jag inte mindre än T R E stycken datorväskor! Vilken jävla
tur att jag investerade pengar i två nya + ett datorskydd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback