Bergatrollet




Idag var jag i stallet med Lotta & hennes pärlor. Vi tog ut Zvea på en sväng
till sjön. Hon har bara haft ryttare på sig 3 eller 4 gånger så det är en riktig
färsking! Först ledde jag henne fram till grusvägen & då var hon på tå &
hur tittig som helst, sen när jag kastades upp på henne så var det som om
hon aldrig gjort annat. Hon knatade på & bryr sig inte nämnvärt att det sitter
någon på som babblar. Sen när jag hoppade av igen & började leda henne
mot stallet längde hon stegen rejält & var lite småfånig, men det får man
vara som 3 åring! Vi hade lite pulkterapi & domkraftsterapi, på den senare
flög vi tre meter ungefär jag & Zvea, men hon lugnade sig snabbt & kunde
slappna av lite.

Fan vilken pärla det är! Hur trevlig som helst & ALLTID positiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback