Planer




Funderar på att unna mig en veckas semester i sommar. Just nu lutar det
åt en tripp till Grekland faktiskt. Vi får se hur den monetära biten ser ut
framöver först, just nu ger jag det tummen upp! AS har aldrig varit på
charter & jag har bara varit det två gånger. Hittills har våra resor tillsammans
varit storstadsvarianter & vi ska förmodligen till Frankrike i Juni så en 
lugn & avslappnad charter med soool & lata dagar skulle sitta fint.
Tycker jag kan unna mig två utlandssemestrar i år.. jag är ju trots allt student!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart ni ska åka till Grekland! Vi åker till Korfu två veckor i slutet av juli, blir fett nice ;) Hörde att du fått veta feedback på muntliga i kommunikationen, gick det bra? Jag har bara fått veta resultatet på provet... Men hoppas jag får feedback på muntliga imorn iaf!?

2010-04-08 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback