Smart!


Jag trodde inte att jag skulle testa på hästlivet på väldigt länge så
jag har gett bort ALLA ridkläder. Ångrar mig nu när jag får hjälpa
Lotta med hennes fina pållar... Som student är jag inte sugen på
att lägga ut en massa pengar på ridkläder när jag inte vet om jag
kommer att fortsätta & jag har ju inte hur mycket tid som helst att
vara i stallet. Lösningen: TRADERA igen! Ska leta reda på ett par
korta gummistövlar idag på typ Maxi eller Coop, det funkar tills jag
vet om jag fortsätter (eller får fortsätta, hahah)!

Nu måste jag åka till jobbet 4 timmar! Lär inte bli någon lugn dag i
cykelbranschen... sen ska jag lägga 650:- på busskort.. skoj!

Kommentarer
Postat av: Ms Petra

Jag hittade ett busskort på bussen i fredags natt, det kanske är typ ett årskort!? Hinner tyvärr inte åka och kolla om det är en smaskig summa på det...

2010-04-25 @ 13:51:58
Postat av: Anna

Hahhah ja visst är jag snäll? det måste genast upphöra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback