En äkta barnrumpa


Jag är ett barn i vissa avseenden. Detta visar sig varje morgon vid frukosten
eftersom jag alltid äter kanterna först på mackan, precis som jag alltid har
gjort enda sen jag var barn. Varför inte liksom? Det är ju alltid mitten som
är mjukast och godast så det är självklart att man vill äta det godaste sist!
I morse fick det dock konsekvenser. Var inne på min andra macka (äter alltid
två) och har precis ätit bort kanterna när jag tappar mackan i golvet (läste
förmodligen något så spännande på facebook att jag blev helt till mig). Så
onödigt eftersom jag då inte kunde äta upp innehållet. Ungefär lika onödigt
som det här inlägget kan man säga.... kom inte riktigt ihåg poängen med
det hela..

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha!! Jag gör likadant och förstår sig helt och hållet!! :) men jag hade nog tagit upp mackan igen! Lite skit rensar ju magen! När är du klar med skolan?puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback