Komiskt 2


Kunder är som sagt ett roligt folk. Skor är en avdelning där det utkämpas
diverse slag. "Hej, jag har jätteproblem med mina fötter & behöver den
bästa dämpning ni har". Då tar man fram olika skor med grymt bra dämpning.
"Oj, så mycket hade jag inte tänkt att lägga på ett par skor"... kunden börjar
fingra på ett par stenhårda skor för 199:-, "Har du dom här i 43?". Varför?
Ännu mer komiskt är det med kvinnor. "Har du dom här i 37?" Så tittar man
på kundens fötter & ser direkt att storlek 39 troligtvis skulle passa mycket
bättre. När exempelkvinnan testar 37 & inser att det inte funkar så förklarar
hon lääääänge & väl att hon ALDRIG köpt större än 37 & den här modellen
måste vara EXTREMT liten i storlekarna. Ibland tar de sitt förnuft till fånga &
köper rätt storlek, men oroväckande ofta går dom hem med en sko som
egentligen är minst en storlek för liten. Varför?

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för mätningen av min fot! Numera storlek 38.

Kan låren trillat ner i foten???? Nöjd kund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback