My Bingo Rimér





"Ser jag naturlig ut såhär?"
Jag hade en snyggdag igår, inte ofta dom förekommer så det är bäst att
passa på! Invigde mina fantastiskt snygga skor igår när vi åkte till
Linköping, dessutom köpte jag blusen ovan på Maxi innan jag mötte upp
Petra. Tvingade Ante att fota, karlfan behöver ju öva. Det räcker inte att
se ut som Bingo Rimér, man måste fota som honom också!

Oj vad snygga vi blev på Mary Kay-visningen igår, ville köpa ALLT!
Det får man väl ändå anse vara ett ganska bra betyg till Jennie som höll
i det hela eller?

Kommentarer
Postat av: Petra

Sitter just och filurar på om (vad) jag ska beställa! Ett superbra betyg för mig som var så skeptisk innan, det får jag äta upp nu:)

2010-08-31 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback