Rent löjligt


En del skryter om hur mycket dom betalar för saker & ting, jag skryter om
mina fynd! Idag har jag en äkta jävla fynddag! Sprang på stan & provade
jeans. Hittade ett par perfa i en butik efter att ha provat 4 par (svettigt!)
men fick dåliga vibbar av personalen så jag tänkte springa bort till Cubus
& kolla innan jag köpte dom. Cubus har ett par fanimej identiska jeans
för 199:-!! HALLÅ! 199:-! Dessutom hade Cubus ta 3 betala för 2 så jag
slängde med två storkoftor. Sluteräkningen hamnade alltså på 398:- för
ett par jeans & två koftor! Jag som tänkte köpa jeans för 699:- i den andra
butiken....!

Det slutar inte där! Behövde nytt smink så jag klickade mig in på världens
bästa sminksida: ELF. Beställde:
1 mineralpuder
1 mineralrouge
1 mascara duo (vattenfast & vanlig)
1 flytande eyliner
Vet ni vad ALLT det här gick på då? 188:- med frakt!! 

Så ja, jag är rätt nöjd med min dag! Först skola, sen shopping & i kväll blir
det Toy Story 3 med Cissi & Anders!

Kommentarer
Postat av: äm.

Hehe, beställde precis lite smink! Fick hur mkt som helst för 198:-! Hur lång leveranstid brukar det vara?

Postat av: äm.

Ja, men det var ju inte så fasligt länge! Hehe. Jaa, vad beställde jag? Mineralfoundation, vanlig foundation, puder, concealer, rouge, borste till m.f.. tror det var allt! :)

2010-08-27 @ 19:46:08
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Petra

åh emma, vad pepp på shopping (fynd) jag blir. Raka vägen till ingelsta imorgon bitti!

2010-08-27 @ 20:24:02
Postat av: Yuna

Asså, vad är haken? Varför är det så billigt med sminket? Det låter för bra för att vara sant!

2010-08-27 @ 20:30:04
Postat av: Emma

jag vet! jag köper mest mineralsmink som är "lite dyrare". pudret kostar liksom 60:-!! fattar inte heller, men på mig funkar det iaf, har 4 produkter sen tidigare..

2010-08-27 @ 23:33:40
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback