WTF?


Assååå... är det normalt att duscha före en fotbollsmatch (om man ska
spela i den alltså)? Det gör nämligen min karl! Trodde hela grejen med
match var att man skulle bli svettig & duscha efter, men jag kanske har
missuppfattat. Jag kan ju faktiskt väldigt lite om just fotboll även om
off-side-regeln faktiskt sitter nu. Förvisso en totalt idiotisk regel om ni
frågar mig men jag tänker inte skriva arga insändare till NT för det.
Förresten är det ganska kul att TIF har vita shorts när någon spelare
måste böja sig framåt. Blöta av regnfukt eller rövsvett blir de lite lätt
genomskinliga... Inte för att jag tittar, men ändå!

Kommentarer
Postat av: sofi

som sportintresserad kan jag berätta att konstigt nog är det faktiskt många som gör sånt, både i fotboll och innebandy! haha. jävla karlar alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback