Udda


Jag missar Idolfinalen i morgon, det känns galet! Förvisso kollade jag på
"På Spåret" förra veckan men finalen är ju ändå FINALEN. Å andra sidan
kanske det inte gör så mycket, det känns ganska givet vem som vinner.
Måste se när Jay sjunger Creed på play sen, jag lyssnade sönder Creed
på gymnasiet. Tror att det kan bli riktigt mäktigt!

Inte för att jag är så ledsen över att missa finalen, jag ska ju ut med
klasskamraterna! Förhäng här, förfest på skolan & sen käk på Bishop. Vart
kvällen slutar vet ingen. Jag vet att det är 30årsfest på lördag så jag kan
bara gå all-in en dag. Vilken det blir märks!

NU: tentaplugg & Creed på Spotify


I´ll show you love
I´ll show you everything
With arms wide open

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback