Bara lite



Kan ha somnat i soffan i typ 5-10 minuter (eller 2 timmar). Time flies!
Ante är i Jönköping på utbildning & dom skulle ut & äta nu på kvällen så
det blidde hotellnatt på det. Det var tråkigt att hänga tvätten själv, laga mat
till mig själv & diska själv. Annars tycker jag faktiskt att det är för jävla
skönt! Leker Hitler med tv-kontrollen & båda datorerna. Får väl se om jag
är lika kaxig när det ska sovas ensam sen... Kommer någon jävla rörmokare
& plingar på kommer jag på allvar att bajsa på mig!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag sov tre och en halv när jag kom hem, så du är inte ensam! Tyvärr är jag fortfarande trött!

2010-02-22 @ 21:05:23
Postat av: ystersyster

petar du näsan på bilden??!! bara lite...

2010-02-22 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback