Inte normalt


Äckliga vuxenpoäng i att vakna av sig själv innan 8 en lördagmorgon!
Det var inte jättemånga inloggade på FB när jag gick upp kan jag lova.
Denna lördag ska användas till bokläsning, plugg & storhandling innan
den älskade melodifestivalen drar igång.

Igår hängde vi i Röda stan & spaade till Let´s dance. Jag drog på
storbubblorna i bubbelbadet & somnade nästan, varenda spänning
försvann på en sekund. Så lyxigt att kunna bubbla, bada bastu &
duscha framför tv:n, det är absolut en idé till mitt eget framtida boende!

Nej om man skulle kicka igång dagen på allvar & ringa Yuna? Eller kanske
inte.. hon är nog inte vaken! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Fan, du skulle ha ringt och väckt mig! Nu har jag ågren för att jag sov till lunch...

2010-02-13 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback