Ny vecka, nya tag



Klyschig rubrik, jag vet! Men efter att Ante var småkrasslig hela helgen så
känns det som att det behövs nya tag & nya energi. Hans krasslighet
gjorde att jag ansåg mig ha en ursäkt att inte göra någonting (plugga) &
bara vräka i mig en massa onyttigheter & knappt sätta näsan utanför dörren.
Nu jävlar är det en spark i röven som behövs, tyvärr fick jag pissiga besked
från skolan som gjorde mig rätt nedslagen men fan, jag ska inte blir sur
för en sådan skitsak. Jag är bättre än så!

För att pigga upp mig lite så har jag ett kul samtal att ringa i veckan om
ännu ett steg i framtiden, att vara ute i god tid är mitt andranamn! ;)

Föresten är Affe frisk igen (ett tag till iaf). Bästaste pappa la sina helande
händer så slocknade lampan! Pappor är grymma, speciellt min!

Måste ju nämna att en av årets höjdpunkter har startat, Melodifestivalen!
Salem var rätt, Ola skrek illa, Linda borde lagt pengar på en stylist, Jessika
var ett sömnpiller, Pain of salvation överaskande bra, Jenny var bra om man
blundade, Frispråkarn pinsam, Anders Ekborg hade en konstig låt. Sås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback