En bakelse




Tycker den var ett kap min klänning till nya året. Tyvärr gick tyllen sönder
men vad gör det om hundra år & när mamma har en symaskin?
Kvällen igår var mycket lyckad, en fin kväll i glada vänners sällskap!

Idag har jag inte rört mig ur soffan. Spelat Super Mario fram till sista
bossen (den är fanimej omöjlig!), ätit godis, sett en massa film & allmänt
degat, en ganska perfekt nyårsdag!

Imorgon är det slut på degandet. Då ska tvätten tvättas, bröd bakas,
kroppen badas osv. Ska kanske ta & beställa hem dom där jävla böckerna
till nya kurserna & köpa mig min kamera? Den som lever får se.

ps. Det är Ante som har lockat mitt hår på bilden (inte helt färdigt här),
en utmärkt hårstylist det där!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du måste skaffa dig en REDIG karl, Ante lockar hår........

2010-01-03 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback