Vill bara skrika av glädje!




VG igen! Fick tillbaka resultatet på den svåra tentan vi hade innan jullovet
& jävlar i min låda, jag hade högst poäng av alla! Jag är så mycket bättre
än jag tror! Jag vill vara ödmjuk & inte skryta men det här är min blogg
så jag måste få skryta om mig själv här, right?
Den andra tentan har vi inte få tillbaka än men den vet jag att den gick
bra. Detta firas med att äntligen få tummen ur röven & beställa min
Canon eos 450d. Ska spana in lite tillbehör också till framtida födelsedagar
& belöningar till mig själv!

HURRA vad jag är bra!

Kommentarer
Postat av: sanna

grattis:) duktig du är...kram sanna

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh grattis till vg!

2010-01-11 @ 18:07:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback