2010


Jag hade förhoppningar om att 2010 skulle bli bättre än helvetesåret
2009, hur skulle det kunna bli sämre? Men det blev det. Det är sannerligen
ett skitår. Igår hade jag en sådan där ledsen-dag, det måste man
få ha ibland, annars spricker man! Jag är glad att jag hade ett jobb att gå till
igår, där måste jag leka med barn, vara glad & skämta med kunder &
samarbeta med mina kollegor. En liten kille på 4 år gjorde mig fruktansvärt
glad igår, vi skojade, provade hjälmar & skrattade i  nästan en timme.
Egentligen har inte 2010 enbart varit en jävligt år, jag har faktiskt klarat av
mitt första år på högskolan med högsta betyg i alla ämnen, det är inte
kattpiss! Jag har också återfått en bra kontakt med min finaste Yuna som ställt upp
med sina öron när jorden snurrat för fort! Och nu kan bara resten av året bli
bättre, eller hur?



Kommentarer
Postat av: sanna

usch för såna där deppdagar!det hade jag också häromdagen. jag tror det beror på regnet lite med!

bara peppa om och du är alltid välkommen till mig och prata av dig med vetdu:)

Postat av: Yuna

Bröl, då är vi tre, kände mig också lite nere häromdagen ju. Jag tror på Dalles teori om regnet...



Och liksom du så hade jag feta förhoppningar och förväntningar på 2010. Men nähä? Vad fan är det med det här året egentligen? 2010 är en satans jävla douche bag!



Tur vi har varandra iallafall... <3 Nu styr vi upp sista halvan av det här året.

2010-07-26 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback