Skiathos




Sunny Skiathos, vilken härlig ö & vilken härlig semester!
Vi blev faktiskt inte osams förrän i Stockholm på väg mot Arlanda, nytt
rekord! Först ballade jag ur p.g.a. omdragning av E4an, hävdade att
det var kört, att vi ALDRIG skulle hinna i tid till incheckning medan Ante
å andra sidan hävdade att jag var dum i huvudet. Sen kastade Ante
solglasögon omkring sig när vi vid Arlanda p.g.a. att vi inte hittade till
rätt parkering, han hävdade att vi ALDRIG skulle hinna i tid till incheckning
& jag höll med.

Som ni ser hade båda fel som tur var! Har precis hunnit gå igenom alla
467 bilder så jag kommer att bombardera bloggen med bilder & fler
berättelser. Kan även komma med tips om någon känner sig sugen på
en tripp till en söt liten ö med en av världens kortaste landningsbanor
(Ante ballade ur sin andra gång vid landningen)!

Nu ska vi käka 4 små rätter & smälla i oss en fet godispåse!

Kommentarer
Postat av: Maria

Emma är en vacker tjej =)

2010-07-12 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback